Optimtax sp. z o.o.
Tel. +48 570 893 893
Email: biuro@optim-tax.pl

Sporządzanie deklaracji podatkowych Kraków - Optimtax
Biiuro księgowe Optimtax z Krakowa oferuje profesjonalne usługi w zakresie sporządzania deklaracji podatkowych.
123
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-123,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.5,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Sporządzanie deklaracji podatkowych

Sporządzanie deklaracji podatkowych – a także zeznań, wykazów i informacji – to obowiązek każdego podatnika. Zwykle przedsiębiorca zobowiązany jest do złożenia od kilku do kilkunastu deklaracji w ciągu roku w różnych terminach, określonych w konkretnej ustawie. Wśród przykładowych deklaracji podatkowych wyróżnić można m.in. VAT-7, czyli deklarację od podatku od towarów i usług, PIT-11, czyli informację o dochodach o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy, PIT-37, czyli zeznanie o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej straty) w roku podatkowym czy CIT-8 – zeznanie o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej straty) przez podatnika podatku dochodowego od osób prawnych.

Prawidłowe przygotowanie deklaracji podatkowych może nastręczać wielu problemów, dlatego zachęcamy do skorzystania z naszej pomocy. Oferujemy stałą współpracę w zakresie sporządzania deklaracji podatkowych wszystkich typów dla podatników oraz płatników z Krakowa i okolic. Jesteśmy doświadczonym zespołem, który na bieżąco śledzi zmiany w przepisach i który terminowo wykonuje powierzone zadania.