Optimtax sp. z o.o.
Tel. +48 570 893 893
Email: biuro@optim-tax.pl

Prowadzenie rozliczeń z ZUS Kraków - Optimtax
Biiuro księgowe Optimtax z Krakowa oferuje profesjonalne usługi w zakresie prowadzenia rozliczeń z ZUS.
120
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-120,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.5,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Prowadzenie rozliczeń z ZUS

Terminowe kontakty z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych są obowiązkowe dla osób prowadzących działalność gospodarczą – są one zobligowane do comiesięcznego opłacania składek ZUS za siebie i za swoich pracowników, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych. Pracodawca zobowiązany jest do odprowadzania składek społecznych (emerytalnej, rentowej, chorobowej, wypadkowej), zdrowotnych oraz na Fundusz Pracy oraz Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych.

W strukturze zatrudnienia mogą zachodzić jednak zmiany, które komplikują rozliczenia z ZUS. Należą do nich m.in. urlopy wypoczynkowe, choroby, urlopy macierzyńskie i wychowawcze czy wypadki. Zdarza się również, że pracownik zatrudniony jest u innego pracodawcy.

Naszym klientom proponujemy kompleksowe prowadzenie rozliczeń z ZUS: zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, prowadzenie rozliczeń składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, sporządzanie deklaracji ZUS oraz sporządzanie wniosków emerytalnych i rentowych pracowników.